25 stycznia 2014

Paczuszka z costumejewellery.pl

Jakiś czas temu pisałam że zamierzam kupić trochę rzeczy w sklepie internetowym. Oczywiście wybór padł na sprawdzony przeze mnie sklep - Costume Jewellery.
Mam do nich wielkie zaufanie dlatego bez żadnej wątpliwość złożyłam zamówienie. W poniedziałek poszłam wpłacić pieniążki, a w środę paczuszka została doręczona do domu :). Żeby było ciekawiej wybrałam przesyłkę Pocztą Polską, a przyszła kurierem UPS.
Ogólnie zamówiłam dosyć sporo rzeczy. Tu są wszystkie razem:


Po kolei. Najpierw koraliki:
Ogólnie żałuję że nie zamówiłam ich więcej. Szczególnie ładne są białe akrylowe widoczne na zdjęciu 2.
Z bólem stwierdzam że wybrałam zły rozmiar małych końcówek do rzemienia. Są zbyt małe. No ale jest +, będę miała okazję złożyć zamówienie jeszcze raz :)

Dalsza część półfabrykatów: 

I zawieszki:

Podsumowując. Costumejewellery.pl jest sklepem wartym uwagi.

3 komentarze:

  1. No i namówiłaś mnie ;P Też pewnie tam złożę jakieś zamówienie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Może złożę tam zamówienie, chociaż na razie zbieram na przesyłkę z Kreatywnego Straganu :)

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń