13 stycznia 2014

Niesamowite klucze

Dzisiaj post z czymś co miałam pokazać tu już dosyć dawno. Tak właściwie pisałam o tym 9 lipca w poście Kluczowa sprawa, ale nie opisałam tego tak jak powinnam.
Na etsy.com znajduje się firma Keyper's Cove. Tworzą oni niesamowite zawieszki w formie kluczy, mieczy. Ceny są dosyć spore, ale za takie cudeńka naprawdę warto. Wszystkie zawieszki są ręcznie robione, więc idealnie pasują do tematyki mojego bloga, dzięki czemu mogę z czystym sumieniem polecić ich sklep. Link do sklepu: Keyper's Cove.
Zdjęcia pochodzą z keyperscove.deviantart.com

4 komentarze:

  1. Super blog!
    Umiesz robic takie zaplatane bransoletki?
    W jakich sklepach kupujesz materialy?
    Od niedawna interesuje sie rekodzielem, a twoj blog daje mi duzo pomyslow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Technik zaplatania bransoletek jest mnóstwo. Sama czasami plotę jakieś ale raczej nie pokazuję ich na blogu z różnych powodów. Najbardziej chciałabym się nauczyć robić bransoletki na szydełku. Są mega! Podziwia osoby które takie robią :)
      Osobiście mam kilka ulubionych sklepów. Niestety większość to sklepy internetowe, co mnie czasami wkurza bo na przesyłkę muszę trochę poczekać. Z czystym sumieniem mogę polecić costumejewellery.pl. Tam najczęściej kupuję i jeszcze nigdy się nie zawiodłam na nich. Czasami zdarza mi się też kupować na www.bigielek.pl, swiatkoralikow2.pl (ilości detaliczne) oraz na allegro w przypadku bardzo małego zapotrzebowania.

      Życzę powodzenia w tworzeniu. Można tym przesiąknąć do szpiku kości, ale naprawdę warto :)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz i kilka rad!

      Usuń
  2. Widziałam niektóre z ich prac na Deviantarcie i byłam zachwycona. Najbardziej podobają mi się te w steampunkowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń