31 grudnia 2013

Podsumowanie roku

Rok 2013 dobiega do końca. Z jednej strony szkoda, ale z drugiej 2014 być może będzie lepszy :)
Z tej okazji chciałabym życzyć Wam spełnienia marzeń, rozwijania swoich pasji oraz zdobycie tego wszystkiego co możecie sobie wymarzyć :)

Ciężko mi ocenić ten rok względem bloga. Niby widzę jak to się zmieniało na przestrzeni miesięcy, ale nie zrobiłam tego wszystkiego co chciałam przez co nie jestem do końca zadowolona, ale nie ma tragedii. Odnajdę swoją wenę, stworzę coś nowego (mam nadzieję że też lepszego) oraz popracuję nad kolejnymi zdjęciami. Mam już kupiony statyw do aparatu dlatego też zdjęcia będą lepszej jakości. Logo już zrobione, ale podejrzewam że je zmienię jeszcze (motyw motyla na pewno zostanie :)). A teraz podsumowanie mojej dotychczasowej działalności czyli rok tworzenia w zdjęciach (wybrane prace):
Marzec:
Kwiecień:
Maj:
Czerwiec:
Lipiec:
Wyjazd i zmiana nastawienia. Szkło weneckie przechodzi w manię do bransoletek z koralików :P
Sierpień:
Wrzesień:
Październik:
Listopad:
Grudzień:
Tak prezentuje się rok 2013 w moich tworach. Najbardziej podoba mi się grudzień - najbardziej obfity w różności.

Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz