14 czerwca 2013

Bransoletki w stylu marynarskim

Motywem tworzenia tych bransoletek był styl marynarski. Z uwagi na fakt, że muszę dokupić zawieszki w tym stylu bransoletki są po prosu bez zawieszek. No ale co jak co wyglądają całkiem nieźle z ubraniami w tym stylu (przetestowane na siostrze :)).


Szczerze mówiąc zrobiłam dużo więcej takich bransoletek ale niestety wszystkie w tych trzech kolorach. Te były pierwszymi, które leżały na wierzchu.

A teraz na koniec jeszcze jedno:
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award



Zostałam nominowana przez Patrycję z nic-dwa-razy-sie-nie-zdarzy.blogspot.com
Zasady:
Libster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Moje odpowiedzi:
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Ponieważ jest to sposób w jaki mogę podzielić się z innymi moją pasją. Pozwala mi się rozwijać i poznawać rzeczy, o których nigdy nawet nie słyszałam. Śliczne tildy, niesamowite kartki oraz bajeczna biżuteria z modeliny. Tych rzeczy normalnie nie zobaczyłabym ale dzięki mojemu blogowi trafiam na inne niesamowite blogi genialnych ludzi.

2. Jak opiszesz siebie jednym słowem?
Hmmmm.... Chyba najlepiej pasuje cierpliwa.

3. Potrawa którą nie cierpisz to?
Zupa grzybowa

4. Ulubiona piosenka
Nothing Else Matters w wykonaniu Acid Drinkers

5. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na śniadanie?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Nie mam pojęcia.

6. Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z jakąkolwiek znaną osobą, żyjącą lub nie, kto by to był?
Henryk Sienkiewicz 

7. Ulubiona bajka z dzieciństwa
Tabaluga

8. Jest coś czego chciałabyś się nauczyć? (przykładowo język)
Szydełkować

9. Czy masz jakiś konkretny cel w życiu - jaki?
Zostać nauczycielką matematyki i pracować z trudną młodzieżą.

10. Na co zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?
Szczególnie na osobowość. 

11. Jesteś bardziej osobą bujającą w obłokach czy twardo stąpającą po ziemi?
Bujam w obłokach aż za bardzo :)

No ale że nie trzymam się reguł nie będę nikogo nominować (jest zbyt dużo osób, które powinny otrzymać nominację, a nie chcę nikogo pomijać).


1 komentarz:

  1. Bransoletki wyglądają bardzo estetycznie. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń